onsdag 7 december 2011

Idag är dagen

Nu så är det dags för Carabella att bekänna färg.Idag så ska hon gå sitt livs första löp förutom kvalet då.Hin är pigg som attan men har ätit lite sämre sedan snabbjobbet hoppas hon fått i sig ordentligt med kraftfoder till idag i alla fall.

Inför kvalet så var hon damlad och tog det hela med ro.Efter kvalet har hon maffat till sig en hel del musklat upp och även vuxit lite så Go for it girl :)))

Natten har varit rätt sval men jag tror inte vi har haft minus grader men det har nog legat på nollan.
Fick igång pannan bra idag så värmen är på gång.

Har precis läst ut två av mina Hamilton böcker ja jag läser dem för andra gången men inser att jag faltiskt saknar några av dem så det blir till att kolla på auktioner igen.Ska se om jag hittar fler böcker som saknas när det är triologi.
Får väl skriva upp på en lapp så jag kan kolla för i minnet är det svårt att fiska fram det.

Annars så är det som vanligt.Katterna jamar och hundarna skäller och hästarna gnäggar. :))))

Inga kommentarer: