tisdag 10 januari 2012

Vardagen är här

Tycker det är ganska skönt att vi är tillbaka i vardagens spår igen.Det flyter på bäst då.
När jag tittar ut genom fönstret i rummet så ser jag att snödropparna blommar vilket är tidigt till och med för skånes södra delar.Det kom några flingor frammåt kvällen igår men det gick fort över i regn.

J var iväg och klippte sig igår och köpte färg som han ska måla boxväggarna utvändigt med.Alltid något på G som vanligt.

Jag borde väl plocka undan jul pyntet nu är ju inte så mycket i år så det ska väl gå fort kan jag tro.

Måste bestämma mig för när jag ska beställa tid för Wendys kastration också är ju inget att fundera över ska bara komma till skott.Förmodar att jag får köra själv till Ystad om jag inte kan få det gjort en torsdag eller fredag.

Inga kommentarer: