måndag 19 december 2011

19 dec 2011

Christmas
Christmas comments and graphics


Den här veckan är egentligen den jobbigaste på hela året.Även om jag har skruvat ner på kraven till nästan ingenting så är det trots det en hel del måsten.Men det jag hinner det hinner jag och annars så får det duga ändå.

Christmas
Winter comments and graphics


Jag är glad att vi har en mild vinter än så länge tanken på att barnen är ute och kör på vintervägar gör mig orolig.
Fast barnbarnen vill väl ha snö kan jag tänka.
Har lite paket som ska slås in igen lite mat till att förbereda.Några sorters kakor att baka ja och så det där sista städandet och iordning ställandet.Jajajaja det är lite kvar att göra.

Julafton blir tillsammans med sonens familj och yngsta dottern och juldagen samlas vi alla, nåja inte riktigt alla.
Tyvärr så kommer vi ju inte upp till E-boda före jul hade gärna tänt ljus på gravarna men så är det de finns i tankarna i alla fall.

Nu är det en stund kvar innan det är dags att sätta igång på allvar så en kaffetår till sedan så är det bara att komma igång.

Inga kommentarer: