tisdag 20 december 2011

20 DEC.

Natten har varit ovanligt god.Har för första gången på många år sovit en hel natt.Blev mycket förvånad när jag såg vad klockan var när jag vaknade.

Borde nog handla matvaror idag så att allt finns hemma.Undrar om jag klarar av att köra själv och handla det är lite lugnare tror jag än att någon stressar på en .

Snart blir katterna förvisade till sitt rum så att jag kan få bort så mycket katthår som möjligt de har gott om utrymme där.Men de är ju så sociala så det känns lite jobbigt men det rör sig ju inte om någon lång tid :)

Ser inte ut som om det regnar idag vilket är skönt det är sååå blött ute överallt.
Guuben ska jobba lite mera idag och i gårkväll så talade han om att han faktiskt inte ska jobba nästa måndag.HA som om han bara tänkt tanken annandag jul som det är och barnen hemma han skulle bara vågat ;)

Ja jag förmodar att de flesta husmödrar har fullt upp dessa dagar men det är nog viktigt att man även lägger in små pauser så att man inte blir helt slutkörd.

Såååå gött snart så får man krama barn och barnbarn igen.

Inga kommentarer: