fredag 23 december 2011

Dan före doppare dan

Håhåhåhå jajaja
Kroppen värker en hel del och jag är inte klar med det som borde vara klart.Nå skam den som ger sig.Jag ska göra det som är tänkt.



bilder für jappy


GB Pics - Frohe Weihnachten

Fick tag på den sista julklappen i går och är jätte nöjd.Mat som ska lagas till är förberedd en liten potatisgratäng kvar men den gör jag på morgonen.Lite bakning kvar och karamell kokning tar inte heller så lång tid.
 
Vi fick en underbart vacker julgrupp av arrendatorn igår helt otrolig.
 
Kanske kommer dotter idag men hon får nog klara sig själv för jag har som sagt lite pyssel kvar att dona med.
 
J får åka och fixa en V75a idag han tyckte inte jag skulle göra det i går så då får han ta tag i det idag.
 
Appropå vinst ja vann andra priset på kattens dag tippsrundan i vår butik.Ofattbart jag vann första pris förra året.Så lite tur har jag ju ibland.
 
Strax dags att komma igång så ha det gott så länge :)
 

Inga kommentarer: