tisdag 27 december 2011

Sista veckan på 2011

Have a happy New Year
New Year comments and graphics



Julen är över skönt blev inte alls som jag tänkt mig.Kroppen har skickat varnings signaler i flera veckor men men jag tuffade på och fick betala.Julafton tillbringade jag i nattlinne och morgonrock.Mannen och dottern firade hos sonen några timmar.Nåja det gick det också.
Juldagen samlades familjen här och dottern som bor i E-boda skulle stannat över natten med sin familj men det smög sig det också.Orken tog slut frammåt kvällningen.Men det var underbart att ha barn med respektive och barnbarn samlade några timmar.

Får väl sammla ihop skrället nu då och försöka komma igen på det nya året.Tycker nog att det borde bli lite stabilitet i min tillvaro snart.

Året som gått har innehållit en hel del trevliga händelser.Vill det sig väl så gör även nästa år det.
Men planera långt i förväg det gör jag inte.

Vädret är egendomligt.det blåser rejält och är +8 ute.Precis motsatsen till förra året.Lite otäckt när det blåser och stormar med tanke på folk som är ute och kör.Händer ju tyvärr en hel del olyckor.

Vardag idag.ganska skönt faktiskt ska ta det lugnt och bara gör det som måste.

Inga kommentarer: